معرفی نرم افزار ‌Trillian Astra


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



Click here to make Webloger your default homepage!
Google

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

تبادل لینک - . >

 

اسم نرم‌افزار ‌Trillian Astra‌ را شنیده‌اید؟ این برنامه یكی از قدرتمندترین و بهترین نرم‌افزارهای پیام‌رسان است كه شما را قادر می‌سازد تا با یك برنامه از انواع سرویس‌های پیام‌رسان به‌طور یك‌جا استفاده كنید. استفاده از این برنامه زمانی مطرح می‌شود كه شما دوستانی دارید و هر كدام از آنها نیز با استفاده از سرویس‌های مختلفی همچون یاهو مسنجر، جی‌تاك، اسكایپ و ... قصد گفتگو با شما را دارند. ‌ ‌

در صورتی كه از چنین نرم‌افزاری استفاده نكنید، ‌باید برای برقراری ارتباط با هر یك از این سرویس‌ها، نرم‌افزار مخصوص آن سرویس را دانلود و نصب كرده و تك‌به‌تك وارد كاربری خود شده و به گفتگو با دوستانتان بپردازید اما به كمك نرم‌افزار ‌Trillian Astra‌ می‌توانید تنها با یك‌بار وارد كردن نام‌كاربری و رمز عبورتان به تمام سرویس‌هایی كه در آنها عضویت دارید وارد شده و به گفتگو با دوستانتان بپردازید. ‌

 

 

این نرم‌افزار مزیت‌ها، امكانات و قابلیت‌های بسیار زیادی دارد كه برای معرفی كامل آن حداقل به دو صفحه از كلیك نیاز است! اما در حالت كلی به‌كمك این برنامه تنها یك پیام‌رسان روی سیستم شما نصب می‌شود كه به‌كمك آن می‌توانید با تمام سرویس‌های گفتگوی آنلاین ارتباط برقرار كنید.

برخی از سرویس‌های پشتیبانی شده توسط این نرم‌افزار عبارتند از: Jabber/XMPP، ICQ، ‌Twitter، Skype، MySpaceIM، IRC، Facebook، Yahoo, Bonjour، Windows Live، Google Talk، AIM، Astra‌ و ... .

گفتگوی متنی™صوتی™تصویری، ارسال و دریافت فایل، پشتیبانی از وضعیت‌های مختلف (همچون پنهان، خارج از دسترس و مشغول) آرشیو پیام‌ها، پروفایل كاربری، پوسته‌های جذاب و زیبا، امنیت بالا، كلیدهای میان‌بر و ... برخی از قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد این نرم‌افزار است. آخرین نسخه این نرم‌افزار از سایت زیر قابل دریافت است:

http://www.trillian.im

 

 


فرصت استثنایی کسب و کار اینترنتی


:: موضوعات مرتبط: معرفی نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: نرم ازارهای مهم , نرمافزارهای جالب , معرفی نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








document.write(unescape("%3Cscript src='http://mvs42.melimarket.com/s">